Vše o vánočních nákupech

Sháníte perfektní vánoční dárek a máte otázky k objednávkám? Připravili jsme pro vás odpovědi na ty nejčastější dotazy, aby vaše vánoční nákupy proběhly hladce a bez starostí.

Jak správně vybrat dárek?

Vybírejte podle zájmů obdarovaného. Pro více inspirace se podívejte na náš blog a článek Průvodce vánočními nákupy, kde najdete něco pro každého – od kávových začátečníků až po gurmány. 

 

Kdy mám objednat, aby zboží dorazilo do Vánoc?

Vyhněte se vánočnímu shonu a zboží objednejte do 15. 12. Budete mít jistotu, že do Vánoc dorazí. Pokud jste odvážnější povahy, věříte dopravcům a máte rádi trochu adrenalinu, objednejte do 20. 12. Poslední dárky můžete pořídit 23. 12. osobně v Espresso baru v Petrské 19 na Praze 1. Sledujte naše stránky, kde vás budeme informovat o posledních termínech doručení. 

 

Lze dárek vyměnit, pokud se netrefím?

Ano, pokud by dárek nesplnil očekávání vaše nebo obdarovaného, můžete jej vyměnit do 30 dnů od obdržení. Pro snadnou výměnu nás kontaktujte na email reklamace@dripit.cz a domluvíme se na podrobnostech. 

 

Přikládáte k balíčku fakturu?

Fakturu do balíčku nepřidáváme. Odešleme ji pouze na e-mail u objednávky. Na přání můžeme zaslat fakturu na jiný e-mail. 

 

V jakém balení mi objednávka přijde?

Vaše objednávka bude pečlivě zabalena v přepravní krabici. U větších balení kávy ve filtru (50 a 100 ks) stačí do poznámky napsat, že potřebujete objednávku doručit v další přepravní krabici. 

 

Co dělat, když dorazí dárek poškozený?

Pokud by se dárek během dopravy poškodil, napište nám na reklamace@dripit.cz nebo zavolejte na +420 602 789 984 a my se postaráme o jeho výměnu nebo vrácení. 

 

Dárky mi stále nedorazily, na koho se mám obrátit?

Pokud jste objednávku zaplatili a čekáte déle než 3 pracovní dny, kontaktujte naše kolegyně na telefonním čísle +420 602 789 984 nebo na e-mailu eshop@dripit.cz. 

 

Když objednám kávu nyní, bude na Vánoce čerstvá? 

Ano, dbáme na to, aby byla káva co nejčerstvější. Káva ve filtru je vyráběná průběžně a její trvanlivost je 1 rok. Zrnková káva se k vám dostane 3 až 4 týdny po upražení, kdy má nejlepší chuť a aroma. Doporučujeme spotřebovat do 3 měsíců. 

 

Co znamená "Na objednávku – odeslání za 14 dnů"? 

Tento status znamená, že zboží bude odesláno za 14 dnů od vaší objednávky. Pro více informací se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu na e-mailu eshop@dripit.cz. 

 

Potřebuji dárek do druhého dne – co mám udělat? 

Jsou 3 nejrychlejší způsoby: 

  • Nákup v e-shopu s vyzvednutím na prodejně Petrská 19, Praha 1. 
  • Přímý nákup v prodejně Petrská 19, Praha 1. 
  • Nákup u našich partnerů. Seznam prodejních míst. 

 

Jaká je vánoční otevírací doba prodejny? 

Aktuální otevírací doba je 23. 12. od 7:30 do 15:00, 24.-27. 12. Je zavřeno. 30.-31. 12. do 15:00. 1. 1. je zavřeno. 

 

Pokud jste nenašli odpověď na svou otázku neváhejte nás kontaktovat na e-mailu eshop@dripit.cz nebo na telefonním čísle +420 602 789 984.