Do 30. listopadu sleva 20 % na nákup kávy nad 500 Kč. S kódem: JEZISEK

Jste registrovaným zákazníkem? Pak jste si možná všimli, že jsme na začátku listopadu spustili nový e-shop. S řadou vylepšení a nových vychytávek došlo také na nedokonalosti. Ty potkaly zejména zákaznické účty. Co se nám podařilo zachovat a co ve svých účtech momentálně nenajdete se dozvíte v této zprávě.

 

Převedli jsme:

  • Jméno a příjmení
  • E-mailové adresy
  • Věrnostní body (nezobrazují se v období slevových akcí)

Co ve svém účtu nenajdete:

  • Adresy
  • Historii nákupů

 

Nepodařilo se nám převést ani hesla, první přihlášení tak prosím proveďte přes změnu hesla. Po první objednávce v novém e-shopu se všechny údaje uloží, příště už svou adresu vyplňovat nemusíte. Historii nákupů se z původního e-shopu pokusíme převést v novém roce. Můžete si ji od nás vyžádat také e-mailem. Stačí nám napsat na adresu eshop@dripit.cz.

Proč jsme změnu udělali?

Původní řešení našeho e-shopu bylo po 8 let provozu plné chyb, které zvyšovaly riziko častých výpadků. Tím jsme si mj. prošli i v minulém roce, kdy jsme v období vánočních nákupů přišli o 4 dny nákupní historie a museli každou objednávku manuálně vyřizovat z e-mailů. Letos jsme to nechtěli riskovat, proto jsme spustili technicky zcela funkční, byť obsahově nedokončenou verzi nového dripitího e-shopu.

Vaše dotazy, názory a nápady nám můžete napsat do diskuze pod touto zprávou.