Změny v zákaznických účtech
Jste registrovaným zákazníkem? Pak jste si možná všimli, že jsme na začátku listopadu spustili nový e-shop. S řadou vylepšení a nových vychytávek došlo také na nedokonalosti. Ty potkaly zejména zákaznické účty. Co se nám podařilo zachovat a co ve svých účtech momentálně nenajdete se dozvíte v této zprávě.
Převedli jsme:
- Jméno a příjmení
- E-mailové adresy
- Věrnostní body (nezobrazují se v období slevových akcí)
Co ve svém účtu nenajdete:
- Adresy
- Historii nákupů
Nepodařilo se nám převést ani hesla, první přihlášení tak prosím proveďte přes změnu hesla. Po první objednávce v novém e-shopu se všechny údaje uloží, příště už svou adresu vyplňovat nemusíte. Historii nákupů se z původního e-shopu pokusíme převést v novém roce. Můžete si ji od nás vyžádat také e-mailem. Stačí nám napsat na adresu eshop@dripit.cz.
Proč jsme změnu udělali?
Původní řešení našeho e-shopu bylo po 8 let provozu plné chyb, které zvyšovaly riziko častých výpadků. Tím jsme si mj. prošli i v minulém roce, kdy jsme v období vánočních nákupů přišli o 4 dny nákupní historie a museli každou objednávku manuálně vyřizovat z e-mailů. Letos jsme to nechtěli riskovat, proto jsme spustili technicky zcela funkční, byť obsahově nedokončenou verzi nového dripitího e-shopu.
Vaše dotazy, názory a nápady nám můžete napsat do diskuze pod touto zprávou.
Diskuse