Osobní odběr

Online sledování zásilky

Po odeslání balíčku s objednávkou ti pošleme email s odkazem na stránku, kde můžeš zásilku sledovat.

Doba uložení zásilky

Po doručení zásilky na výdejnu obdržíš SMSkou a emailem heslo k vyzvednutí balíku, který si můžeš vyzvednout do 7 dnů.

Změna výdejního místa

Pokud si přeješ poslat objednávku na jinou výdejnu, dej nám prosím vědět před odesláním zásilky. Jakmile je na cestě, výdejní místo už neumíme změnit.

Doručení na adresu

Online sledování zásilky

Po odeslání balíčku s objednávkou ti pošleme email s odkazem na stránku, kde můžeš zásilku sledovat.

Změna adresy

U většiny dopravců lze změnit čas a místo. Změnu vždy musí provést adresát, ale pokud si nevíš rady, zavolej nám na číslo 720 572 627 a my ti povíme, jak na to.

Online sledování zásilky

Po odeslání balíčku s objednávkou ti pošleme email s odkazem na stránku, kde můžeš zásilku sledovat.

Změna adresy

Změnu adresy nebo termínu doručení můžeš provést na webu České pošty, nebo v mobilní aplikaci. Pokud si nevíš rady, zavolej nám na číslo 720 572 627 a my ti povíme, jak na to.