Dripití vánoční edice

Tipy k vánočnímu nakupování

Sepsali jsme pár tipů a informací, které vám usnadní vánoční nákupy.

Doprava

Možnosti, doba a cena dodání

Nákup do 500Kč

DopravcePřevzetíCenaDoba dodání
ZásilkovnaOsobně na výdejně50Kč2 dny
ZásilkovnaDoručení na adresu65Kč2 dny
Česká poštaDoručení na adresu75Kč2 dny
Kurýr DPDDoručení na adresu75Kč2 dny

Nákup od 500Kč

DopravcePřevzetíCenaDoba dodání
ZásilkovnaOsobně na výdejněZdarma2 dny
ZásilkovnaDoručení na adresuZdarma2 dny
Česká poštaDoručení na adresuZdarma2 dny
Kurýr DPDDoručení na adresuZdarma2 dny

Mohu cestu svého balíčku sledovat online?

Jakmile balíček odešleme, dostanete od nás email, ve kterém najdete odkaz pro sledování cesty svého balíčku. Tip: Když je zásilka i následující den po jejím podání stále v depu, něco tu nehraje. Ozvěte se nám a my to prošťouchneme, abyste na ni nečekali déle, než jsme slíbili.

Dá mi kurýr před doručením zásilky vědět?

Většinou ano. Ale, … doručovatelé jsou v období svátků pod velkým tlakem, a tak záleží na tom, jak svou situaci každý z nich ustojí. My jim předáme všechny informace, které od vás dostaneme, abychom jim doručení usnadnili a balíček budeme sledovat. Tip: Nenechte nákupy na poslední chvíli a pošlete si balíček na výdejnu Zásilkovny. Jednu určitě budete mít po cestě z práce a převzetí zásilky je v nich bezbolestné. 🙂

Kam mohu zavolat, když mi zásilka stále nepřichází?

Budeme zásilky sledovat, takže na to, že jde něco jinak, než má, většinou přijdeme dříve než vy. Pokud ale přece jen budete mít pocit, že to trvá dlouho, zavolejte nám na +420 720 527 627, nebo využijte Živý chat na webu. Nebojte, neodpovídá robot, ale Jirka nebo Tom.

Dokdy musím objednat, aby balík dorazil do Vánoc?

Objednávky přijaté do 15. prosince doručíme s jistotou do Vánoc. Po tomhle termínu už si tím nejsme moc jistí. Když ale zvládnete svou objednávku během listopadu a alespoň za 1000Kč, ušetříte 100Kč. Stačí použít kód 100KCDOLU.

Platba

Jaké jsou možnosti platby?

MetodaPodrobnostiCena
Platba kartouOnline platba přes platební bránu.Zdarma
Převodem na účetPlatba z Vašeho bankovního účtu na náš účet (2800701496/2010).Zdarma
Na dobírkuHotově/kartou při převzetí zboží.30Kč

Během listopadu přidáme ještě Apple Pay, Google Pay a Masterpass.

Nepodařilo se mi zaplatit kartou, mohu změnit způsob platby?

Když se vám nepodaří zaplatit kartou, automaticky vám posíláme email s platebními údaji pro platbu převodem. Pokud vám náhodou nedorazí, zaplaťte převodem rovnou na účet 2800701496/2010. Nezapomeňte uvést číslo  vaší objednávky jako variabilní symbol. My si platbu spárujeme a objednávku vyřídíme.

Proč je platba na dobírku zpoplatněná?

Za platbu dobírkou platíme dopravcům něco jako „manipulační poplatek“. Je to cena nad rámec dopravného, a protože vám nabízíme jiné možnosti, jak nám zaplatit, účtujeme tento poplatek vám.

Prodlouží se doba doručení, když zvolím platbu převodem?

Pokud u nás už nějaký ten pátek nakupujete, pošleme vám balíček s objednávkou ještě před přijetím platby. Jindy ale s vyřízením objednávky otálíme, dokud nám za svou objednávku nezaplatíte. Takže ano, doručení pak může trvat déle.

Vkládáte do balíčku vytištěnou fakturu?

Ne, fakturu vám pošleme pouze elekotronicky. Je součástí emailu, ve kterém vás informujeme o odeslání balíčku s objednávkou. Neposíláme ji jako přílohu, ale odkaz, kde si ji můžete stáhnout.

Vrácení zboží

V jakých případech mohu vrátit zakoupené zboží?

Ozvat se nám můžete kdykoli, když máte pocit, že je něco špatně. Například, když je balíček poškozený, v zásilce je jiné zboží, než jste si objednali, anebo dokonce vůbec nedorazila. Můžete nám to zavolat na číslo +420 720 572 627, napsat do chatu na našem webu, nebo emailem na reklamace@dripit.cz.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace/vrácení zboží?

Jakmile se nám ozvete, pošleme vám emailem štítek, abyste nám mohli zboží poslat zpět a neplatit dopravné. A hned jak zboží dorazí, omrkneme ho a zavoláme vám naše rozhodnutí. To vám ještě pošleme také emailem. To uděláme nejpozději následující pracovní den po vyzvednutí vráceného zboží.

Může se stát, že reklamaci neuznáte?

Může. Například pokud nám budete chtít vrátit kafe, jehož balení jste už většinově spořádali, anebo nám pošlete zdeformovaný termohrnek, u kterého bude vidět, že jste s ním dělali to, co jste neměli. Třeba ho strčili do mrazáku apod. Vždy se ale snažíme přátelsky a konstruktivně domluvit a vyjít vám vstříc.

Musím vám sdělit důvod reklamace?

Jednáme s vámi narovinu, to samé očekáváme od vás. Sdělení důvodu reklamace nám pomůže zlepšit se do budoucna a předejít opakování stejných chyb. Pokud nám ho ale nebudete chtít říct, lámat to z vás nebudeme. 😉

Když se dárek nebude líbit, mohu ho po Vánocích vrátit?

Vešekeré zboží nám můžete nepoškozené a v původním obalu vrátit až do konce ledna.

Registrace, přihlášení, kupóny

Musím se zaregistrovat, abych u vás mohl nakupovat?

Nemusíte. Pokud ale plánujete svůj nákup v budoucnu zopakovat, ušetří vám registrace opětovné vyplňování adresy a už za svou první objednávku vám připíšeme body, které na tu další můžete proměnit ve slevu.

Jak se mohu zaregistrovat?

V hlavním menu klikněte na tlačítko Registrace, vyplňte email, vytvořte si heslo, anebo použijte svůj účet na facebooku, nebo gmailu (Google).

Kam mám zadat kód kupónu pro uplatnění slevy?

Nahažte si zboží, které si chcete koupit do košíku, proklikněte se do něj a vpravo dole najdete pole slevový kód. Tam kód napište, klikněte na tlačítko a je to.

Kolikrát mohu kód uplatnit?

Slevový kód 100KCDOLU na slevu 100Kč při nákupu od 1000Kč je platný do konce listopadu, tedy do 30.11.2019 do půlnoci. Po tuto dobu ho můžete využít i opakovaně.

Prodejní místa

Nakupujete raději v kamenném obchodě než online? Mrkněte na mapu prodejních míst.

Loading