Výměna a vrácení zboží
Ať už uděláme chybu, nebo se rozhodnete zboží vyměnit / vrátit, protože vám nevyhovuje, vyřešíme to s vámi ochotně a rychle. Pokud zboží vracíte v zákonem dané lhůtě 14 dnů od nákupu v našem e-shopu, nemusíte uvádět důvod. Když nám ho ale povíte, dáte nám možnost zvládnout to příště lépe.
Jak probíhá výměna / vrácení?
Vyplňte kontaktní formulář (uveďte číslo objednávky).
Zabalte nepoužité a nepoškozené zboží zpět do původního obalu.
Pošlete nám ho zpět z libovolné pobočky Zásilkovny. Stačí, když obsluze nahlásíte kód: 93010441.
Až k nám zboží dorazí, zašleme vám nové, nebo vrátíme peníze.
Když se vada projeví později:
Vyplňte kontaktní formulář (uveďte číslo objednávky)
Zabalte zboží a pošlete nám ho z libovolné pobočky Zásilkovny.
Až k nám zboží dorazí, zkontrolujeme ho a do 24 h se vám ozveme, abychom se dohodli na řešení.
Pokud se dohodneme na vrácení peněz, zadáme platbu obratem.