Ať už uděláme chybu, nebo se rozhodnete zboží vyměnit / vrátit, protože vám nevyhovuje, vyřešíme to s vámi ochotně a rychle. Pokud zboží vracíte v zákonem dané lhůtě 14 dnů od nákupu v našem e-shopu, nemusíte uvádět důvod. Když nám ho ale povíte, dáte nám možnost zvládnout to příště lépe.

Jak probíhá výměna / vrácení?

VVyplňte kontaktní formulář (uveďte číslo objednávky)

Zabalte nepoužité a nepoškozené zboží zpět do původního obalu.

Pošlete nám ho zpět z libovolné pobočky Zásilkovny. Stačí, když obsluze nahlásíte kód: 97946182.

Až k nám zboží dorazí, zašleme vám nové, nebo vrátíme peníze.

Když se vada projeví později:

Vyplňte kontaktní formulář (uveďte číslo objednávky)

Zabalte zboží a pošlete nám ho z libovolné pobočky Zásilkovny.

Až k nám zboží dorazí, zkontrolujeme ho a do 24 h se vám ozveme, abychom se dohodli na řešení.

Pokud se dohodneme na vrácení peněz, zadáme platbu obratem.